MENU
1

Akumuliatoriai

Starterio akumuliatorius CENTRA CG2253

Starterio akumuliatorius CENTRA CG2253

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:225 Aukštis [mm]:240 Plotis [mm]:279 Ilgis [mm]:518
268.63
(Kaina su PVM)
Yra 3 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius CENTRA CE1853

Starterio akumuliatorius CENTRA CE1853

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:185 Aukštis [mm]:223 Plotis [mm]:223 Ilgis [mm]:513
270.73
(Kaina su PVM)
Yra 1 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius VARTA 840095085C542

Starterio akumuliatorius VARTA 840095085C542

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:95 Ilgis [mm]:353 Plotis [mm]:175 Aukštis [mm]:190
271.91
(Kaina su PVM)
Yra 23 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius CENTRA CF2353

Starterio akumuliatorius CENTRA CF2353

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:235 Aukštis [mm]:240 Plotis [mm]:279 Ilgis [mm]:518
272.73
(Kaina su PVM)
Yra 1 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius CENTRA CF1853

Starterio akumuliatorius CENTRA CF1853

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:185 Aukštis [mm]:223 Plotis [mm]:223226 Ilgis [mm]:513
273.42
(Kaina su PVM)
Yra 2 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius VARTA 930140080B912

Starterio akumuliatorius VARTA 930140080B912

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:140 Ilgis [mm]:513 Plotis [mm]:189 Aukštis [mm]:223
275.76
(Kaina su PVM)
Yra 18 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius VARTA 840105095C542

Starterio akumuliatorius VARTA 840105095C542

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:105 Ilgis [mm]:394 Plotis [mm]:175 Aukštis [mm]:190
276.57
(Kaina su PVM)
Yra 4 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius VARTA 720018115A742

Starterio akumuliatorius VARTA 720018115A742

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:220 Ilgis [mm]:518 Plotis [mm]:276 Aukštis [mm]:242
277.82
(Kaina su PVM)
Yra 4 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius VARTA 680108100A722

Starterio akumuliatorius VARTA 680108100A722

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:180 Ilgis [mm]:513 Plotis [mm]:223 Aukštis [mm]:223
280.25
(Kaina su PVM)
Yra 20 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius VARTA 595901085J382

Starterio akumuliatorius VARTA 595901085J382

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:95 Ilgis [mm]:353 Plotis [mm]:175 Aukštis [mm]:190
281.12
(Kaina su PVM)
Yra 20 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius BOSCH 0 092 T50 800

Starterio akumuliatorius BOSCH 0 092 T50 800

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:225 Ilgis [mm]:518 Plotis [mm]:274 Aukštis [mm]:242
283.52
(Kaina su PVM)
Yra 4 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius BOSCH 0 092 T30 550

Starterio akumuliatorius BOSCH 0 092 T30 550

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:180 Ilgis [mm]:513 Plotis [mm]:222 Aukštis [mm]:223
285.28
(Kaina su PVM)
Yra 8 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius BOSCH 0 092 T40 800

Starterio akumuliatorius BOSCH 0 092 T40 800

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:215 Ilgis [mm]:518 Plotis [mm]:274 Aukštis [mm]:242
289.99
(Kaina su PVM)
Yra 3 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius CENTRA CE2353

Starterio akumuliatorius CENTRA CE2353

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:235 Aukštis [mm]:240 Plotis [mm]:223279 Ilgis [mm]:518
290.60
(Kaina su PVM)
Yra 5 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius EXIDE ELTX20H

Starterio akumuliatorius EXIDE ELTX20H

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:7 Aukštis [mm]:130 Plotis [mm]:87 Ilgis [mm]:175
292.94
(Kaina su PVM)
Yra 19 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius VARTA 8012870008882

Starterio akumuliatorius VARTA 8012870008882

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:50 Ilgis [mm]:254 Plotis [mm]:175 Aukštis [mm]:200
301.14
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius VARTA 8042500008882

Starterio akumuliatorius VARTA 8042500008882

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:50 Ilgis [mm]:254 Plotis [mm]:175 Aukštis [mm]:200
312.40
(Kaina su PVM)
Yra 9 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius VARTA 930190105B912

Starterio akumuliatorius VARTA 930190105B912

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:190 Ilgis [mm]:513 Plotis [mm]:223 Aukštis [mm]:223
313.96
(Kaina su PVM)
Yra 11 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius VARTA 690500105E652

Starterio akumuliatorius VARTA 690500105E652

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:190 Ilgis [mm]:513 Plotis [mm]:223 Aukštis [mm]:223
318.76
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius VARTA 740500120E652

Starterio akumuliatorius VARTA 740500120E652

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:240 Ilgis [mm]:518 Plotis [mm]:276 Aukštis [mm]:242
319.11
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Starterio akumuliatorius VARTA 8511870008882

Starterio akumuliatorius VARTA 8511870008882

Akumuliatoriaus talpa [Ah]:75 Ilgis [mm]:325 Plotis [mm]:165 Aukštis [mm]:238
325.02
(Kaina su PVM)
Yra 5 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Filtras

Gamintojas

Akumuliatoriaus talpa [Ah]

Aukštis [mm]

Plotis [mm]

Ilgis [mm]

Akumuliatorius

Svoris [kg]

Akumuliatoriai

Kokybiškas, ilgaamžis ir patikimas akumuliatorius yra labai svarbus komponentas, atsakingas už jūsų automobilio elektros sistemų maitinimą. Paprastai akumuliatoriumi netenka susirūpinti iki to momento, kai patys pajaučiame, kad automobilis pradeda sunkiau kurtis, skydelis praneša apie akumuliatoriaus nusilpimą arba galiausiai mašina tiesiog nebeužsiveda. Pirmasis požymis apie akumuliatoriaus silpnumą - prigęstančios šviesos užkūrimo momentu. Eksploatuodami automobilį 3 - 5 metus dažnu atveju tenka susidurti su akumuliatoriaus keitimu. Dėl šios priežasties techninės žinios apie jų pasirinkimo galimybes, rūšių skirtumus ir bendras suvokimas, gali būti ne tik naudingas, bet ir būtinas norint savarankiškai priimti teisingą sprendimą bei savarankiškai išsirinkti tinkamą akumuliatorių.

Akumuliatorius automobilyje veikia kaip didžiulė pakraunama baterija, kurios pagrindinė funkcija yra energijos tiekimas visiems elektros prietaisams, kol yra neužkurtas automobilis, tačiau pats svarbiausias iš jų yra starterio maitinimas.

Akumuliatoriai automobiliui: jų tipai ir skirtumai

Akumuliatoriai automobiliui yra įvairių tipų, kurių kiekvienas sukurtas taip, kad atitiktų konkrečius automobilio akumuliatoriaus reikalavimus ir vairavimo sąlygas. Dažniausiai pasitaikantys tipai yra švino rūgšties, AGM ir ličio jonų akumuliatoriai.

  • Švino rūgšties akumuliatoriai klientui patrauklūs dėl žemos kainos ir patikimumo, puikiai tinka standartinėms transporto priemonėms. Jie yra laikomi tradiciniais – klasikiniais automobilių akumuliatoriais, kurie reikalauja mažai priežiūros. Šie akumuliatoriai tinka transporto priemonėms neturinčioms „Start - Stop“ technologijos. Senesnės technologijos šio tipo akumuliatoriai buvo pildomi, todėl savininkai galėdavo papildyti išgaravusį elektrolitą distiliuotu vandeniu, tačiau šiuolaikiniuose švino rūgšties akumuliatoriuose šios galimybės nebėra, kadangi jie yra pilnai sandarūs. Šio akumuliatoriaus gedimas yra netaisomas, todėl jam atitarnavus, teks įsigyti naują.
  • AGM akumuliatoriai, pasižymintys didesniu našumu ir patvarumu, idealiai tinka automobiliams su pažangiomis elektros sistemomis, turinčiomis „Start – Stop“ technologiją. Šių akumuliatorių tarnavimo laikotarpis gali būti net tris kartus ilgesnis, nei švino-rūgštinių akumuliatorių. Be to, šie akumuliatoriai pasižymi dideliu atsparumu mechaniniams smūgiams, apsaugodami elektrolitą nuo išsiliejimo.
  • EFB akumuliatoriai - skirti kompaktiniams ir vidutinės klasės automobiliams su "start-stop" funkcija, bei transporto priemonėms dažniausiai važiuojančioms miesto sąlygomis. Lyginant su švino rūgšties akumuliatoriais, tai tobulesni, naujos kartos akumuliatoriai. Dėka specialaus užpildo, užtikrinamas ilgesnis EFB tipo akumuliatorių tarnavimo laikas. EFB akumuliatorius turi mažą vidinę varžą ir pasižymi dvigubai didesniu įkrovimo ciklų skaičiumi, lyginant su įprastiniais akumuliatoriais.
  • Geliniai akumuliatoriai išsiskiria savo konsistencija, kadangi jų elektrolitas yra gelio pavidalo. Gelinių akumuliatorių tarnavimo laikas yra ilgesnis už švino rūgštinių, tačiau paprastai trumpesnis nei AGM akumuliatorių. Jie taip pat yra atsparūs mechaniniams smūgiams dėl išsiliejimo, tačiau gelis yra labai jautrus staigiems įtampos pokyčiams, per greitam įkrovimui arba visiškam iškrovimui, kurie gali nepataisomai sugadinti akumuliatorių.

Kaip išsirinkti akumuliatorių savo automobiliui?

Akumuliatoriai pagal automobilį, jo markę ir modelį turi būti pasirenkami itin atsakingai. Renkantis maitinimo šaltinį, labai svarbu atsižvelgti į tokius veiksnius kaip galios reikalavimai ir įprastos vairavimo sąlygos. Paprastai rekomenduojama rinktis tokio tipo akumuliatorių, kokį buvo pritaikęs jūsų automobilio gamintojas. Renkantis akumuliatorių, naujesnis tikrai ne visada reiškia geresnį, todėl jei jūsų automobilyje prieš tai buvo švino rūgštinis akumuliatorius, rekomenduojama jį keisti tokiu pačiu.

Kitas svarbus aspektas renkantis akumuliatorių yra jo dydis. Tai sužinoti labai paprasta, tiesiog pažiūrėkite koks yra įdėtas jūsų automobilyje. Ampervalandės (Ah) nusako jo talpą. Tai yra pagrindinis parametras renkantis akumuliatorių, todėl į jį reikia atkreipti dėmesį labiausiai. Dyzelinu ir elektra varomoms transporto priemonėms paprastai reikia galingesnių, daugiau “Ah” turinčių akumuliatorių, o benzininiams - silpnesnių. Variklio darbinis tūris, kilovatų (kw) kiekis yra bene pagrindinis matas, skirstantis jiems reikalingus akumuliatorius.

55-75Ah pajėgumą turintis automobilio akumuliatorius labiausiai tinka mažo ar vidutinio dydžio, ypač benzininiams automobiliams. 75-95Ah galios akumuliatoriai jau įžengia į dyzelinių automobilių gamą, nes dyzelinu varomi automobiliai reikalauja didesnio uždegimo momento, net jei jų darbinis tūris yra mažesnis.

95+Ah akumuliatorius reikalingas labai daug elektros sistemų arba itin didelės galios, ypač dyzeliniams ar elektra varomiems automobiliams.

Taip pat būtina pasirinkti tinkamą amperažą - akumuliatoriaus sugeneruojamą startinę srovę, matuojamą amperais ir žymimą raide (A). Kuo ji didesnė, tuo lengviau užvesti automobilį. Šis aspektas dažniausiai aktualus žiemos metu, kadangi nuo šalčio tirštėjanti alyva reikalauja daugiau jėgos užvedimui nei kitu metų laiku. Automobiliams su dyzeliniais varikliais rekomenduojami didesnės startinės srovės akumuliatoriai.

Mūsų automobilių dalių internetinė parduotuvė siūlo platų mašinų akumuliatorių asortimentą, atitinkantį įvairius transporto priemonių tipus ir reikalavimus. Rasite tobulai atitinkantį variantą neišeidami iš namų. Pas mus parduodama žinomų gamintojų produkcija, tokia kaip VARTA, Exide, Bosch ir kt. Be to, mūsų klientų aptarnavimo komanda yra pasiruošusi patarti ir padėti išsirinkti geriausią jūsų transporto priemonei skirtą akumuliatorių.

Akumuliatoriaus išsikrovimo priežastys

Tinkamai veikiantį akumuliatorių važiavimo metu maitina generatorius ir jį įkrauna, todėl jei akumuliatorius išsikrauna, viena iš priežasčių gali būti netinkamas generatoriaus veikimas, dėl to jis negeba pakrauti akumuliatoriaus ir šis dalinai arba visiškai išsikrauna.

Kalbant apie paties akumuliatoriaus gedimo priežastis galime išskirti šias:

  • Srovės nutekėjimas – taip nutinka, kai bet kuris elektros įrenginys naudoja akumuliatoriaus energiją ištraukus raktelį iš degimo spynelės. Pats elementariausias ir tikrai daugeliui pasitaikęs pavyzdys – paliktos automobilio šviesos, tačiau srovės nutekėjimas gali nutikti ir dėl kitos įrangos, tokios kaip signalizacijos sistema ar papildoma garso sistema. Jei įtariamas srovės nutekėjimas ne dėl atsitiktinio šviesų palikimo, norint tiksliai diagnozuoti priežastį geriausia atlikti elektros diagnostiką autoservise.

  • Netinkamas akumuliatoriaus tipas. Jei akumuliatorius neatitinka tam tikrų gamyklinių automobilio parametrų, tai, žinoma, darys įtaką ir jo veikimui. Du svarbiausi parametrai, į kuriuos reikia atkreipti dėmesį yra talpa ir paleidimo srovė. Jei jūsų automobilyje yra per mažos talpos akumuliatorius, suprantama, tai gali būti labai akivaizdi mašinos neužvedimo priežastis. Priešingu atveju per didelės talpos akumuliatorius visą laiką bus nepilnai įkraunamas, dėl ko sumažės jo našumas.

  • Tarnavimo laikas kiekvienam akumuliatoriui yra skirtingas, ypač priklauso nuo jo eksploatavimo. Jeigu dažniausiai važiuojama trumpais atstumais, akumuliatorius nespėja pasikrauti, todėl jo tarnavimo laikas sutrumpėja ir gali nesiekti net ir penkių metų. Jei jūsų akumuliatorius tarnauja jums daugiau nei penkerius metus, jo būklę ir našumą geriausia įvertinti atlikus akumuliatoriaus parametrų patikrą autoservise.

  • Purvas taip pat gali būti dažna akumuliatoriaus išsikrovimo priežastis. Bėgant laikui ant akumuliatoriaus besikaupiančios dulkės, drėgmė, eksploataciniai skysčiai suformuoja laidųjį sluoksnį, kuris gali sukelti nežymų srovės nuotėkį bei savaiminį akumuliatoriaus išsikrovimą, todėl reguliari akumuliatoriaus priežiūra, jo valymas, gali apsaugoti ir prailginti tarnavimo laiką. Svarbu tinkamai prižiūrėti ne tik paties akumuliatoriaus, bet ir aukštos įtampos gnybtų švarą, kadangi nuo jų labai priklauso akumuliatoriaus našumas. Šios problemos dažniau pasitaiko senesniuose automobiliuose, kadangi juose esančios akumuliatoriaus montavimo vietos nėra taip gerai apsaugotos, todėl ir galimas nešvarumų kaupimasis.



Norime atkreipti dėmesį į tai, jog akumuliatoriaus vieta automobilyje gali skirtis. Vienuose automobiliuose akumuliatoriai montuojami po variklio gaubtu, kituose salone po sėdyne arba bagažinėje, kurių montavimo vieta taip pat skiriasi. Vieni akumuliatoriai montuojami po atsarginiu ratu, kiti dešinėje arba kairėje pusėse.

Negrįžtami akumuliatoriaus pakitimai

Jei pastebėjote, jog jūsų akumuliatoriaus korpusas yra pakitęs, matomos deformacijos, tokios kaip: išsipūtę šonai, pakilę baterijos poliai, įtrūkęs korpusas – akumuliatorius yra nebetinkamas naudoti. Taip pat, jei pastebimas elektrolito prasisunkimas, rodantis akumuliatoriaus nesandarumą, su šiuo akumuliatoriumi taip pat teks atsisveikinti.

Akumuliatoriaus tinkamumas naudoti gali būti patikrinamas multimetru įvertinus jo įtampą. Jei rezultatas yra mažesnis negu 11,5 V, akumuliatorius yra išsikrovęs, jame prasidėjo negrįžtami sulfatų kristalizacijos procesai, todėl akumuliatoriaus nebegalima įkrauti ir jis tampa netinkamas naudojimui.

Akumuliatoriaus keitimas

Paprasčiausias būdas pakeisti akumuliatorių, žinoma, nuvežti specialistams, kurie pasirūpins visu keitimo procesu, kuris apima ne tik akumuliatoriaus keitimą, bet ir elektronikos sistemos veikimą ir patikrą po keitimo. Svarbu žinoti, kad automobiliuose, kuriuose yra „Start – Stop“ sistema, akumuliatoriaus keitimas galimas tik pas specialistus, kadangi bus sutrikdomi elektriniai automobilio įrenginiai, todėl tokio akumuliatoriaus negalėsite pakeisti patys.

Jei galimybės leidžia pakeisti akumuliatorių savarankiškai, štai keletas žingsnių kaip tai padaryti:

  • Nuimami akumuliatoriaus tvirtinimo elementai ir atjungiami laidai. Svarbu, kad laidai nesusiliestų tarpusavyje, nes gali įvykti trumpasis jungimas.

  • Jei ant laidų nenurodytas poliškumas įsidėmėkite, kuris laidas kuriam poliui priklauso.

  • Atsargiai išimkite akumuliatorių, apžiūrėkite akumuliatoriaus pado būklę, jei reikia - nuvalykite jį.

  • Naują akumuliatorių įdėkite į automobilį taip, kaip buvo įdėtas senasis, kad atitiktų pagal polius.

  • Akumuliatorių pritvirtinkite tvirtinimo elementais prie pado.

  • Kai akumuliatorius stabiliai pritvirtintas ir nejuda, neskubėdami pritvirtinkite akumuliatoriaus laidus: teigiamo poliaus gnybtą prie teigiamo poliaus (+), neigiamo poliaus gnybtą - prie neigiamo (-) ir priveržkite jų veržles.

  • Dar kartą patikrinkite ar laidai ir pats akumuliatorius tinkamai priveržti ir sutvirtinti. Jei taip – pabandykite užvesti automobilį.

Profesionalus aptarnavimas ir konsultacijos

Naršyti sudėtingame automobilių dalių pasaulyje gali būti sudėtinga, ypač tiems, kurie nėra patyrę mechanikai ar turi mažiau techninių žinių. Kai reikia patarimo, ką pasirinkti iš daugybės skirtingų prekės ženklų, čia padės mūsų profesionali komanda. Suteikiame kokybišką klientų aptarnavimą ir stengiamės palengvinti jūsų apsipirkimo procesą. Nesvarbu, ar turite klausimų apie suderinamumą, diegimą ar gaminio specifikacijas - susisiekite! Mūsų komanda yra pasiruošusi jums padėti kiekviename žingsnyje.

Skaityti daugiau

Siūlome didmenines autodalių kainas visiems! Jei nerandate detalės svetainėje, rašykite arba skambinkite telefonu +37065322553.

 

 
× Uždaryti