MENU
0

Pakaitinimo Žvakės

Automobilis nepasirinktas
Gamintojas---
Metai--- - ---
Kėbulas---
Kuro tipas---
Darb. tūris---
Galia--- kw / --- hp
---
Kaitinimo žvakė, papildomas šildytuvas MAXGEAR 66-0039
3.02
(Kaina su PVM)
Yra 20 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Kaitinimo žvakė FAE 74141
4.26
(Kaina su PVM)
Yra 9 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Kaitinimo žvakė VEMO V99-14-0021
4.34
(Kaina su PVM)
Yra 1 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Kaitinimo žvakė DENSO DG-012
4.60
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Kaitinimo žvakė, papildomas šildytuvas MAXGEAR 66-0140
6.24
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Kaitinimo žvakė, papildomas šildytuvas DENSO DG-400
7.30
(Kaina su PVM)
Yra 16 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Kaitinimo žvakė, papildomas šildytuvas BorgWarner (BERU) GN928
7.60
(Kaina su PVM)
Yra 4 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Kaitinimo žvakė FAE 74148
8.31
(Kaina su PVM)
Yra 6 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Kaitinimo žvakė DENSO DG-648
9.19
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Kaitinimo žvakė DENSO DG-628
9.74
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Kaitinimo žvakė, papildomas šildytuvas MEYLE 214 860 0007
9.94
(Kaina su PVM)
Yra 17 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Kaitinimo žvakė, papildomas šildytuvas FEBEST 21642-002
11.85
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Kaitinimo žvakė, papildomas šildytuvas BorgWarner (BERU) GN984
11.91
(Kaina su PVM)
Yra 5 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Kaitinimo žvakė, papildomas šildytuvas BorgWarner (BERU) GN020
14.96
(Kaina su PVM)
Yra 5 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.

Pakaitinimo žvakės

 

Pakaitinimo žvakės gali būti viena iš pagrindinių priežasčių dėl ko jūsų automobilis neužsiveda. Kviečiame susipažinti su pakaitinimo žvakių paskirtimi, jų veikimo principu, bei galimomis problemomis, ypač jei esate dyzelinu varomo automobilio vairuotojas. 

 

Pakaitinimo žvakė yra kiekviename dyzelinio variklio cilindre. Ją sudaro elektrinė dalis su kaitinimo elementu, kurių funkcija - sušildyti į sistemą patenkantį kurą ir palengvinti automobilio užvedimą, ypatingai kada šis yra šaltas. Žvakės kartu sušildo ir aušinimo sistemos skystį, todėl esant minusinei temperatūrai greičiau pasiekiama variklio darbinė temperatūra. 

 

Kaitinimo žvakės – jų veikimo principas

 

Kad variklis užsikurtų ir veiktų, jam yra reikalingi 3 komponentai: kuras, deguonis ir šiluma. Kaitinimo žvakės yra montuojamos variklio įsiurbimo sistemoje ir jų paskirtis – suteikti šilumą variklio užkūrimui, kol jis pasieks darbinę temperatūrą – tai trunka maždaug iki 3 minučių. Žvakės gali įkaisti net iki 1300°C. 

 

Žvakės kaitinimo elementas įkaista nuo akumuliatoriaus. Kaitinimo žvakė elektrifikuoja kaitinimo elementą, kad jis įkaistų tiek, kad skleistų matomą šviesą. Įsiurbiamas oras suspaudžiamas prieš degalų purkštuvo purškimą kuro įpurškimo metu, nukreipiant degalus į karštą kaitinimo žvakės galiuką. Įpurškiamas kuras susimaišo su suslėgtu oru, išgaruoja ir pradeda degti beveik vienu metu.

 

Pakaitinimo žvakių tipai

 

Yra keletas kaitinimo žvakių tipų: 

  • Žvakės su išorine vielos kaitinimo spirale: senesnėse transporto priemonėse, traktoriuose, statybų paskirties transporto priemonėse; 
  • Pliūpsnio žvakės: didelio tūrio varikliams; 
  • Vienos arba dviejų spiralių kaitinimo žvakės: senesnėse transporto priemonėse;
  • Keraminės kaitinimo žvakės: mažos kompresijos varikliuose;
  • Pieštukinės, elektroniniu būdu valdomos dviejų spiralių kaitinimo žvakės;
  • Kaitinimo žvakės su slėgio jutikliu: naujausiose transporto priemonėse su moderniausiais varikliais.

 

Taip pat yra išskiriamos žvakės pagal kaitinimo elementą į:

  • Pakaitinimo žvakės su vienu kaitinimo elementu
  • Pakaitinimo žvakės su dviem kaitinimo elementais
  • Pakaitinimo žvakė su spirale

 

Populiariausi gamintojai, kuriantys pakaitinimo žvakes yra NGK, BOSCH, BERU, DENSO, CHAMPION.



Pakaitinimo žvakių gedimo požymiai

 

Sunkiai užsivedantis variklis

 

Sunkiai užsivedantis variklis – dažnai pasitaikantis ir aiškiai suprantamas ženklas, kad su pakaitinimo žvakėmis kažkas negerai. Tai itin akivaizdžiai pastebima šaltomis dienomis, kai pakaitinimo žvakės veikia nepakankamai efektyviai, degimo kameroje nepasiekiama pakankamai aukšta temperatūra ir variklis neužsiveda. Susidūrus su šia problema iš pradžių reikėtų patikrinti akumuliatorių, generatorių ir degalų tiekimo sistemą, o tada – pakaitinimo žvakes.

 

Padidėjusios degalų sąnaudos

 

Degalų sąnaudas lemia degimo temperatūra ir mišinio sudėtis. Kartais optimaliam variklio darbui įtakos turi ir pakaitinimo žvakių būklė. Žiemą į dyzeliną maišomi jo užšalimo temperatūrą sumažinantys priedai. Energetinis tokių degalų tankis gali būti mažesnis, o norint sudeginti visą mišinį reikalinga šiek tiek aukštesnė temperatūra. 

 

Dėl per mažos temperatūros sumažėja maksimali variklio išvystoma galia. Taip pat, bandant išspausti įprastą trauką, variklis bus apkraunamas daugiau, o vairuojant kasdien, viso to rezultatas bus padidėjusios degalų sąnaudos.

 

Balti dūmai

 

Balti dūmai gali pasirodyti dėl per mažos kaitinimo temperatūros. Tai yra iki galo nesudegęs dyzelino ir oro mišinys, kuriam sklindant pro išmetimo sistemą taip pat galima užuosti degalų kvapą. Dažniausiai baltus dūmus galima pastebėti esant žemai temperatūrai, kai užvestas variklis dar nėra spėjęs pasiekti darbinės temperatūros.

 

Jų atsiradimą taip pat gali lemti ir kiti faktoriai. Jei balti dūmai per išmetimo sistemą eina ir varikliui pasiekus darbinę temperatūrą, gali tekti keisti purkštukus, reguliuoti degalų tiekimą ar pirkti naują degalų siurblį.

 

Juodi dūmai

 

Juodi dūmai atsiranda degant pernelyg riebiam mišiniui, kuriame per daug degalų ir nepakankamas kiekis oro. Dyzelinių variklių degimo procesui įtakos gali turėti ne tik pernelyg didelis degalų kiekis ar sutrikęs oro padavimas, tačiau ir netinkamai veikiančios pakaitinimo žvakės. Tvarkingai veikiantis dyzelinis variklis esant nedidelei apkrovai neturi skleisti juodų dūmų, todėl juos pastebėjus reikėtų atkreipti dėmesį į galimus degalų tiekimo sistemos ar pakaitinimo žvakių gedimus. 

 

Skaityti daugiau

Automobilis
Filtras

Pavadinimas

Gamintojas

Svoris [kg]