MENU
1

Suodžių dalelių filtras DPF

Automobilis nepasirinktas
Gamintojas---
Metai--- - ---
Kėbulas---
Kuro tipas---
Darb. tūris---
Galia--- kw / --- hp
---
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema NTY DPF-RE-003
601.24
(Kaina su PVM)
Yra 3 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema Oyodo 20N0154-OYO
609.04
(Kaina su PVM)
Yra 7 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema AS FR5206
610.98
(Kaina su PVM)
Yra 7 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema NTY DPF-BM-012
616.19
(Kaina su PVM)
Yra 2 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema Oyodo 20N0131-OYO
632.42
(Kaina su PVM)
Yra 3 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema AS FD5092
633.60
(Kaina su PVM)
Yra 2 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema EEC FR6119T
635.13
(Kaina su PVM)
Yra 3 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema EEC RE6126T
639.23
(Kaina su PVM)
Yra 1 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema Oyodo 20N0141-OYO
640.52
(Kaina su PVM)
Yra 6 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema BM Catalysts BM11163H
645.28
(Kaina su PVM)
Yra 11 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema EEC DPF158
656.90
(Kaina su PVM)
Yra 2 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema NTY DPF-PL-006
662.84
(Kaina su PVM)
Yra 1 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema BOSAL 097-567
663.92
(Kaina su PVM)
Yra 2 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema EEC BM6063T
670.83
(Kaina su PVM)
Yra 2 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema EEC VX6110T
672.91
(Kaina su PVM)
Yra 1 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema BM Catalysts BM11461H
674.80
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema NTY DPF-ME-013
684.74
(Kaina su PVM)
Yra 3 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema EEC VK6154T
685.17
(Kaina su PVM)
Yra 1 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema BM Catalysts BM11247H
697.43
(Kaina su PVM)
Yra 5 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema EEC VK6135T
749.70
(Kaina su PVM)
Yra 1 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Suodžių / kietųjų dalelių filtras, išmetimo sistema EEC VX6103T
782.33
(Kaina su PVM)
Yra 1 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.

Suodžių/ kietųjų dalelių filtras DPF

 

Vis aktualėjant aplinkos taršos mažinimui automobiliuose, nuolat diegiamos technologijos, kurių pagalba gaminami vis efektyviau kurą deginantys automobiliai. Nuo 2010 m. visuose dyzeliniuose automobiliuose tapo privalomi kietųjų dalelių  - DPF filtrai, kurie atitinka naująjį Euro 5 standartą. Automobilis kuriame yra kietųjų dalelių/suodžių filtras išmeta apie 80–85 % mažiau suodžių, nei automobilis be kietųjų dalelių filtro. 

 

Kietųjų dalelių filtras (DPF) yra įrenginys, skirtas suodžių, kietųjų dalelių ir kitų kenksmingų medžiagų šalinimui iš dyzelinių variklių išmetamųjų dujų. Jis padeda sumažinti į atmosferą išmetamų kietųjų dalelių kiekį ir mažina dyzelinių transporto priemonių poveikį aplinkai. DPF filtrai veikia sulaikydami kietąsias daleles, kurios vėliau gali būti sudeginamos regeneracijos metu. Dabar DPF filtras yra standartinis šiuolaikinių dyzelinių transporto priemonių įrenginys, kuris yra privalomas daugelyje šalių, siekiant sumažinti aplinkos taršą.

Laikui bėgant DPF filtrai užsikemša ir neigiamai pradeda veikti variklio darbą, todėl jiems būtina reguliari priežiūra. 


Kokie užsikišusio DPF požymiai? 

 

Užsikišęs kietųjų dalelių filtras tiesiogiai paveikia automobilio variklio galią, todėl galite pastebėti:

  • Užsidegusią kontrolinę lemputę DPF prietaisų skydelyje;
  • Jaučiamas žymus galios sumažėjimas;
  • Sumažėja automobilio našumas;
  • Gali pradėti sklisti išmetamųjų dujų dūmai iš po kapoto;
  • Variklio darbas pasikeičia, pradeda pulsiuoti.

 

DPF filtro veikimo principas

 

DPF filtro sistemoje yra įmontuota talpykla, kurioje kaupiasi suodžiai. Suodžių masei pasiekus tam tikrą lygį, automobilyje prasideda valymo procesas – suodžių išdeginimas arba kitaip - regeneracija. Įprastai važinėjant tik miesto teritorijoje ir trumpais atstumais nedideliu greičiu, filtro valymas vyksta maždaug kas 300 – 800 kilometrų. Taip pat pasitaiko atvejų, kuomet kietųjų dalelių filtrui reikia pasiekti tam tikrą temperatūrą ir miesto sąlygomis to padaryti nepavyksta. Tokiu atveju reikia išvažiuoti į užmiestį ir laikant apie 3000 apsisukimų per minutę važiuoti apie 20 - 25 kilometrus. Kietųjų dalelių filtras turėtų pasiekti reikiamą temperatūrą ir išsivalyti pats. Jeigu tai nepadeda, galima ieškoti autorizuoto serviso elektriko, kuris prisijungęs kompiuterį paleis regeneracijos procesą. Tam automobilį reikės palikti bent 30 - 45 minučių, jis dirbs didesnėmis apsukomis, dėl ko DPF filtras taip pat turėtų pasiekti reikiamą temperatūrą ir išsivalyti. Pastarajam atvejui būtina automobilyje turėti bent pusę bako degalų, rekomenduojama būti įsitikinus, kad pagrindinis automobilio diržas nenusidėvėjęs, tepalų ir filtrų keisti dar nereikia.  

Jeigu abu paminėti atvejai nepadeda, galite pabandyti užsikimšusį DPF filtrą išplauti. Visgi ši paslauga atliekama tik profesionaliuose servisuose, kurie turi specialiai tam pritaikytą įrangą. Atlikus šią procedūrą, iš jūsų automobilio filtro pašalinama beveik 100 proc. suodžių ir pelenų. 

Paskutinis ir pats brangiausias variantas - senojo kietųjų dalelių filtro keitimas nauju.

Po DPF filtro valymo arba keitimo, sumažės automobilio kuro sąnaudos bei pagerės trauka, tačiau užsikimšęs kietųjų dalelių filtras gali indikuoti ir apie kitas automobilio problemas, dėl ko filtro išplovimas arba keitimas gali duoti tik laikiną efektą. Būtina patikrinti ir kitus variklio mazgus, tokius kaip turbina, egr vožtuvas ir žinoma pasitarti su specialistu, kuris išmano šią problematiką ir specializuojasi šioje srityje.

 

Jei dažniau važinėjate vidutiniais ir ilgais atstumais, DPF filtras valysis kas 1000 – 1500 kilometrus ir jo užsikimšimo rizika sumažėja.

 

Prasidėjus DPF filtro valymosi procesui, apie tai praneš prietaisų skydelyje deganti lemputė (tik tais atvejais, kuomet gamintojas yra tai numatęs) bei per išmetamųjų dujų vamzdį pasirodys melsvi dūmai. Taip pat gali padidėti variklio sūkiai arba išaugti kuro sąnaudos. Jei pastebėjote, kad vyksta DPF filtro valymas, stenkitės neužgesinti automobilio variklio iki kol procesas pasibaigs. Nutraukus jį, transporto priemonėje integruoti filtrai gali sugesti.

 

DPF filtrai - jų kaina


DPF filtrai yra sudaryti iš brangių keraminių medžiagų ar brangių metalų lydinių, todėl jų kaina yra gana aukšta. Priklausomai nuo automobilio markės ir modelio, DPF filtro kaina gali svyruoti nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių eurų, bet tinkamai prižiūrimas naujas filtras gali tarnauti kelis šimtus tūkstančių kilometrų.

Skaityti daugiau

Automobilis
Filtras

Pavadinimas

Gamintojas

Montavimo vieta

Ilgis [mm]

Svoris [kg]

Siūlome didmenines autodalių kainas visiems! Jei nerandate detalės svetainėje, rašykite arba skambinkite telefonu +37065322553.

× Uždaryti