MENU
1

Suodžių dalelių filtras DPF

Авто не вибрано
Виробник---
рік--- - ---
Тип кузова---
Тип палива---
Об'єм двигуна---
Cиловий--- kw / --- hp
---
Комплект шланг. з’єдн., датчик тиску (протисаж./пил. фільтр) FAST FT63803
7.12
(з ПДВ)
В наявності 5 штДоставка: 1-3рд
Комплект шланг. з’єдн., датчик тиску (протисаж./пил. фільтр) FAST FT63804
7.81
(з ПДВ)
В наявності 5 штДоставка: 1-3рд
Напірний трубопровід, датчик тиску (протисаж./пил. фільтр) BM Catalysts PP11016A
20.00
(з ПДВ)
В наявності 11 штДоставка: 1-3рд
Напірний трубопровід, датчик тиску (протисаж./пил. фільтр) BM Catalysts PP11027A
20.60
(з ПДВ)
В наявності 12 штДоставка: 1-3рд
Напірний трубопровід, датчик тиску (протисаж./пил. фільтр) BM Catalysts PP11016B
24.05
(з ПДВ)
В наявності 15 штДоставка: 1-3рд
Очищення протисажного/пилового фільтра LIQUI MOLY 5171
29.41
(з ПДВ)
В наявності 5 штДоставка: 1-3рд
Напірний трубопровід, датчик тиску (протисаж./пил. фільтр) BM Catalysts PP11151A
34.79
(з ПДВ)
В наявності 15 штДоставка: 1-3рд
Напірний трубопровід, датчик тиску (протисаж./пил. фільтр) BOSAL 000-079
39.07
(з ПДВ)
В наявності 1 штДоставка: 1-3рд
Ремонтна трубка, каталізатор FA1 KF140015

Ремонтна трубка, каталізатор FA1 KF140015

Сторона монтажу:Спереду Довжина [мм]:80
44.78
(з ПДВ)
В наявності 5 штДоставка: 1-3рд
Гнучка труба, система відведення ВГ FA1 KF100045
50.47
(з ПДВ)
В наявності 5 штДоставка: 1-3рд

Suodžių/ kietųjų dalelių filtras DPF

 

Vis aktualėjant aplinkos taršos mažinimui automobiliuose, nuolat diegiamos technologijos, kurių pagalba gaminami vis efektyviau kurą deginantys automobiliai. Nuo 2010 m. visuose dyzeliniuose automobiliuose tapo privalomi kietųjų dalelių  - DPF filtrai, kurie atitinka naująjį Euro 5 standartą. Automobilis kuriame yra kietųjų dalelių/suodžių filtras išmeta apie 80–85 % mažiau suodžių, nei automobilis be kietųjų dalelių filtro. 

 

Kietųjų dalelių filtras (DPF) yra įrenginys, skirtas suodžių, kietųjų dalelių ir kitų kenksmingų medžiagų šalinimui iš dyzelinių variklių išmetamųjų dujų. Jis padeda sumažinti į atmosferą išmetamų kietųjų dalelių kiekį ir mažina dyzelinių transporto priemonių poveikį aplinkai. DPF filtrai veikia sulaikydami kietąsias daleles, kurios vėliau gali būti sudeginamos regeneracijos metu. Dabar DPF filtras yra standartinis šiuolaikinių dyzelinių transporto priemonių įrenginys, kuris yra privalomas daugelyje šalių, siekiant sumažinti aplinkos taršą.

Laikui bėgant DPF filtrai užsikemša ir neigiamai pradeda veikti variklio darbą, todėl jiems būtina reguliari priežiūra. 


Kokie užsikišusio DPF požymiai? 

 

Užsikišęs kietųjų dalelių filtras tiesiogiai paveikia automobilio variklio galią, todėl galite pastebėti:

  • Užsidegusią kontrolinę lemputę DPF prietaisų skydelyje;
  • Jaučiamas žymus galios sumažėjimas;
  • Sumažėja automobilio našumas;
  • Gali pradėti sklisti išmetamųjų dujų dūmai iš po kapoto;
  • Variklio darbas pasikeičia, pradeda pulsiuoti.

 

DPF filtro veikimo principas

 

DPF filtro sistemoje yra įmontuota talpykla, kurioje kaupiasi suodžiai. Suodžių masei pasiekus tam tikrą lygį, automobilyje prasideda valymo procesas – suodžių išdeginimas arba kitaip - regeneracija. Įprastai važinėjant tik miesto teritorijoje ir trumpais atstumais nedideliu greičiu, filtro valymas vyksta maždaug kas 300 – 800 kilometrų. Taip pat pasitaiko atvejų, kuomet kietųjų dalelių filtrui reikia pasiekti tam tikrą temperatūrą ir miesto sąlygomis to padaryti nepavyksta. Tokiu atveju reikia išvažiuoti į užmiestį ir laikant apie 3000 apsisukimų per minutę važiuoti apie 20 - 25 kilometrus. Kietųjų dalelių filtras turėtų pasiekti reikiamą temperatūrą ir išsivalyti pats. Jeigu tai nepadeda, galima ieškoti autorizuoto serviso elektriko, kuris prisijungęs kompiuterį paleis regeneracijos procesą. Tam automobilį reikės palikti bent 30 - 45 minučių, jis dirbs didesnėmis apsukomis, dėl ko DPF filtras taip pat turėtų pasiekti reikiamą temperatūrą ir išsivalyti. Pastarajam atvejui būtina automobilyje turėti bent pusę bako degalų, rekomenduojama būti įsitikinus, kad pagrindinis automobilio diržas nenusidėvėjęs, tepalų ir filtrų keisti dar nereikia.  

Jeigu abu paminėti atvejai nepadeda, galite pabandyti užsikimšusį DPF filtrą išplauti. Visgi ši paslauga atliekama tik profesionaliuose servisuose, kurie turi specialiai tam pritaikytą įrangą. Atlikus šią procedūrą, iš jūsų automobilio filtro pašalinama beveik 100 proc. suodžių ir pelenų. 

Paskutinis ir pats brangiausias variantas - senojo kietųjų dalelių filtro keitimas nauju.

Po DPF filtro valymo arba keitimo, sumažės automobilio kuro sąnaudos bei pagerės trauka, tačiau užsikimšęs kietųjų dalelių filtras gali indikuoti ir apie kitas automobilio problemas, dėl ko filtro išplovimas arba keitimas gali duoti tik laikiną efektą. Būtina patikrinti ir kitus variklio mazgus, tokius kaip turbina, egr vožtuvas ir žinoma pasitarti su specialistu, kuris išmano šią problematiką ir specializuojasi šioje srityje.

 

Jei dažniau važinėjate vidutiniais ir ilgais atstumais, DPF filtras valysis kas 1000 – 1500 kilometrus ir jo užsikimšimo rizika sumažėja.

 

Prasidėjus DPF filtro valymosi procesui, apie tai praneš prietaisų skydelyje deganti lemputė (tik tais atvejais, kuomet gamintojas yra tai numatęs) bei per išmetamųjų dujų vamzdį pasirodys melsvi dūmai. Taip pat gali padidėti variklio sūkiai arba išaugti kuro sąnaudos. Jei pastebėjote, kad vyksta DPF filtro valymas, stenkitės neužgesinti automobilio variklio iki kol procesas pasibaigs. Nutraukus jį, transporto priemonėje integruoti filtrai gali sugesti.

 

DPF filtrai - jų kaina


DPF filtrai yra sudaryti iš brangių keraminių medžiagų ar brangių metalų lydinių, todėl jų kaina yra gana aukšta. Priklausomai nuo automobilio markės ir modelio, DPF filtro kaina gali svyruoti nuo kelių šimtų iki kelių tūkstančių eurų, bet tinkamai prižiūrimas naujas filtras gali tarnauti kelis šimtus tūkstančių kilometrų.

Skaityti daugiau

автомобіль
фільтр

назва

Виробник

Сторона монтажу

Довжина [мм]

Вага [кг]

Ми пропонуємо оптові ціни на автозапчастини для всіх! Якщо ви не можете знайти товар на сайті, пишіть або телефонуйте +37065322553

× Закрити