MENU
1

Alyva

Automobilis nepasirinktas
Gamintojas---
Metai--- - ---
Kėbulas---
Kuro tipas---
Darb. tūris---
Galia--- kw / --- hp
---
Alyva, automatinė pavarų dėžė Dr!ve+ DP3310.10.090
5.11
(Kaina su PVM)
Yra 5 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Greičių dėžės alyva WOLF 8303104

Greičių dėžės alyva WOLF 8303104

Klampumo klasė pagal SEA:80W Talpa [l]:1 Specifikacija pagal API:GL-4
5.47
(Kaina su PVM)
Yra 22 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Greičių dėžės alyva SCT - MANNOL MN8107-1

Greičių dėžės alyva SCT - MANNOL MN8107-1

Talpa [l]:1 Klampumo klasė pagal SEA:80W-90 Specifikacija pagal API:GL-4
5.57
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Greičių dėžės alyva SCT - MANNOL PM0548-1

Greičių dėžės alyva SCT - MANNOL PM0548-1

Talpa [l]:1 Klampumo klasė pagal SEA:80W-90 Specifikacija pagal API:GL-4
5.77
(Kaina su PVM)
Yra 17 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Greičių dėžės alyva WOLF 8304309

Greičių dėžės alyva WOLF 8304309

Klampumo klasė pagal SEA:80W-90 Talpa [l]:1 Specifikacija pagal API:GL-5
5.94
(Kaina su PVM)
Yra 21 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Greičių dėžės alyva WOLF 8305108
5.95
(Kaina su PVM)
Yra 33 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Greičių dėžės alyva WOLF 8305603
6.04
(Kaina su PVM)
Yra 2 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Greičių dėžės alyva SCT - MANNOL PM0589-1

Greičių dėžės alyva SCT - MANNOL PM0589-1

Talpa [l]:1 Klampumo klasė pagal SEA:80W-90 Specifikacija pagal API:GL-4MT-1
6.08
(Kaina su PVM)
Yra 53 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Greičių dėžės alyva SCT - MANNOL PM0430-1
6.21
(Kaina su PVM)
Yra 99 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Alyva, automatinė pavarų dėžė FEBI BILSTEIN 177652
6.21
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Alyva, automatinė pavarų dėžė Dr!ve+ DP3310.10.083
6.36
(Kaina su PVM)
Yra 5 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Greičių dėžės alyva WOLF 8305504
6.38
(Kaina su PVM)
Yra 24 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Greičių dėžės alyva SCT - MANNOL PM0420-1
6.39
(Kaina su PVM)
Yra 80 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Greičių dėžės alyva WOLF 8329449
6.62
(Kaina su PVM)
Yra 55 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Greičių dėžės alyva WOLF 8300622

Greičių dėžės alyva WOLF 8300622

Klampumo klasė pagal SEA:80W-90 Talpa [l]:1 Specifikacija pagal API:GL-5
6.63
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Greičių dėžės alyva RAVENOL 1211118-001-01-999
6.76
(Kaina su PVM)
Yra 17 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Greičių dėžės alyva WOLF 8303807

Greičių dėžės alyva WOLF 8303807

Klampumo klasė pagal SEA:75W-80 Talpa [l]:1 Specifikacija pagal API:GL-5
6.85
(Kaina su PVM)
Yra 54 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Greičių dėžės alyva SCT - MANNOL MN8109-1

Greičių dėžės alyva SCT - MANNOL MN8109-1

Talpa [l]:1 Klampumo klasė pagal SEA:75W-80 Specifikacija pagal API:GL-4
6.91
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Hidraulinė alyva FEBI BILSTEIN 08971
7.00
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Greičių dėžės alyva WOLF 8336140
7.00
(Kaina su PVM)
Yra 28 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Greičių dėžės alyva WOLF 8305900
7.01
(Kaina su PVM)
Yra 21 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.

Variklio alyva

 

Pagrindinis alyvos vaidmuo, kaip daugumai žinoma, yra sutepti judančias variklio dalis, taip sumažinant jų tarpusavio trintį, dalių dilimą ir susidėvėjimą, tačiau be šios pagrindinės funkcijos tepalai taip pat apsaugo automobilio dalis nuo rūdijimo. Alyva padengia metalines dalis plėvele ir tokiu būdu apsaugo jas nuo oksidacijos, kuri greitai sukeltų koroziją ir jų nusidėvėjimą. Kadangi švarioje alyvoje yra ploviklių, kurie padeda skaidyti nešvarumas ir nuosėdas, ji apsaugo variklio dalis nuo užsiteršimo. Kiekvieną kartą varikliui dirbant, susidaro šalutiniai produktai ir teršalai, tokie kaip metalo dalelės, suodžių nuosėdos, rūgštys, dulkės bei kiti nešvarumai, kurie realiai gali sugadinti variklį, jei būtų nepašalinti. Cirkuliuodama variklio alyva surenka šiuos teršalus ir perneša į tepalų filtrą, kur jie yra pašalinami tepalo filtro keitimo momentu. Kitas svarbus aspektas - šilumos išsklaidymas. Tiek degimo metu, tiek intensyvios trinties metu, išsiskiria didžiulis kiekis šilumos, kurią cirkuliuodama alyva per aušintuvą (radiatorių) efektyviai išsklaido net iki 40%. Be to, variklio tepalai sandarina mikro tarpus tarp stūmoklio ir cilindro, taip optimizuodama variklio darbą.

 

Pavarų dėžės alyva

 

Šiuolaikinės pavarų dėžės yra brangios, kurių kaina gali siekti net ketvirtadalį viso automobilio kainos. Dėl šios priežasties transmisijų alyvas būtina rinktis kruopščiai ir apgalvotai, nes alyva, tai sudedamoji mechanizmo dalis, kuri taip pat dėvisi. Daugelis Europos automobilių gamintojų, pavyzdžiui „Volkswagen“, taiko vadinamąjį „įpylimą visam gyvenimui“, t. y. alyvos veikimo trukmė prilyginama automobilio tarnavimo laikui, kuris vadovaujantis europiniais standartais siekia maždaug 200 000 km ridą. Suprantama, geras Europoje pagamintas automobilis gali būti eksploatuojamas ir dvigubai ilgiau, tačiau alyva  tiek laiko tarnauti nepajėgi.

 

Priedų paketas, įeinantis į alyvų sudėtį, eksploatacijos metu senka, todėl alyva sensta. Mažėja antikorozinių, oksidaciją stabdančių, trintį mažinančių bei klampą užtikrinančių priedų koncentracija, tad bazinė alyva rūgštėja ir tirštėja. Transmisijų alyvą būtina keisti ne vėliau nei ji pradeda tirštėti, o geriausia – dar anksčiau, kadangi kaupiasi nuosėdos bei nešvarumai, trikdantys normalią alyvos cirkuliaciją ir tepimą bei greitinantys nusidėvėjimą.

 

Transmisijų alyva pagal automobilį ir jo pavarų dėžę yra parenkama individualiai, atsižvelgiant į dėžės modifikacijas bei gamintojo rekomendacijas. Paskutiniu metu naudojama vadinamoji „originali“ OEM alyva, kurią leidžia su automobilio gamintojo prekiniu ženklu, nors nė vienas tokių gamintojų transmisijų alyvų savarankiškai negamina. „Originali“ alyva garantuoja atitikimą agregato specifikacijai. 

 

Automobilių inžinierių asociacijos (SAE) klasifikacijos sistema suteikia galimybę suskirstyti variklines ir transmisines alyvas pagal klampumą. Ši sistema numato dvi galimas grupes: sezonines alyvas, turinčias po vieną klampos indeksą su raide W (nuo žodžio „Winter“) ar be jos ir alyvas, skirtas visiems sezonams, kurios žymimos abiem klampos indeksais. Transmisinių alyvų klasifikacijos indeksų galimi variantai: SAE 70W, SAE 75W, SAE 80W, SAE 85W, SAE 90, SAE 140, SAE 250 arba SAE 75W-80, SAE 75W-90, SAE 75W-140, SAE 80W-90, SAE 80W-140, SAE 85W-90.

 

Variklio ir pavarų dėžės alyvų skirtumai

 

Tiek pavarų dėžės, tiek variklio tepalų pagrindinė funkcija yra sutepti sistemos dalis, sumažinant jų tarpusavio trintį. Kitas bendras panašumas yra tai, kad laiku nekeičiant šių skysčių, pasekmės gali būti labai brangios, tačiau labai svarbu suprasti, kad šių tepalų negalima maišyti dėl skirtingo klampumo ir koncentracijos. Pavarų dėžės ir variklio alyvų veikimo terpės labai skiriasi, taip pat skiriasi ir jose esantys priedai. Pavyzdžiui, variklio tepalai neturi specialių trinties priedų skirtų dirbti su sinchronizatoriais kurie yra pavarų dėžėje, todėl sumaišius alyvas, tai gali stipriai apsunkinti pavarų perjungimą. 

 

Viena iš svarbiausių priežasčių kodėl varikliui negali būti naudojama transmisinė alyva yra šarminių priedų trūkumas, kurie turi neutralizuoti rūgštinius variklio degimo produktus. Taip pat joje mažiau dispersinių priedų, kurie surenka teršalus, šioje alyvoje yra EP priedų (sieros, fosforo), kurie pažeistų arba užkimštų trijų pakopų katalizatoriaus (TWC) arba kietųjų dalelių (DPF) filtrus.

 

Priešingai nei variklinės alyvos, pavarų dėžei skirtos alyvos pasižymi itin ryškiu skirtumu tarp trumpiausio ir ilgiausio alyvos keitimo intervalų: apatinė riba apie 80–100 tūkst. km, o viršutinė ir daugiau nei 500 tūkst. Km. Viena iš greičių dėžių gamybos lyderių „ZF“ transmisijai skirtas GL-4 alyvas skirsto į TE-ML 01 ir 02 grupes. Prie skaitinių žymėjimų pridedamos raidės (nuo A iki E). Abėcėlės raidė nurodo alyvos kokybę ir intervalą tarp jos keitimo – jei ant alyvos pakuotės šalia GL-4 ženklo yra ZF TE-ML 01A patvirtinimas, tai bus trumpos ridos alyva, o jei tai patvirtina ZF TE-ML 01E – tai bus ilgiausius intervalus ir didžiausią ridą atlaikanti alyva. Intervalo ilgio skirtumas tarp trumpiausio ir ilgiausio gali siekti net iki penkių kartų.

 

Tepalai pagal automobilį ir pavarų dėžę, turi būti pasirenkami itin atsakingai, kadangi klaida renkantis alyvą pavarų dėžėms gali brangiai kainuoti, taigi visada reikėtų remtis technine dokumentacija arba specialiais parinkimo katalogais. Pavyzdžiui, LIQUI MOLY siūlo specialią alyvos parinkimo programą, kuria naudojantis galima sužinoti, kokia transmisijų alyva tinkama beveik 98 % pasaulyje gaminamų automobilių pavarų dėžėms. Jų produkciją rasite ir mūsų internetinėje parduotuvėje daliubaze.lt

 

Hidraulinė alyva

 

Hidraulinė alyva – labai sudėtingas struktūrinis elementas, kuris ilgalaikės eksploatacijos metu užtikrina apsaugą ir atlaiko labai aukštas apkrovas. Hidraulinių alyvų kokybė ir švarumo klasė yra pagrindinis hidraulinių sistemų eksploatacinio patikimumo, jų tarnavimo laiko ir ekonomiškumo parametras. Renkantis hidraulinę alyvą, visuomet reikia vadovautis įrenginio gamintojo nurodymais, taip pat objektyviomis eksploatacijos sąlygomis, tokiomis kaip aplinkos temperatūra, darbo vieta ir kt. Užteršta hidraulinė alyva gali sukelti labai rimtą hidraulinės sistemos gedimą. Savalaikis gedimų nustatymas ir jų prevencija eksploatacijos metu gali padėti sutaupyti daug laiko ir lėšų.

Automobilis
Filtras

Pavadinimas

Gamintojas

Talpa [l]

Klampumo klasė pagal SEA

Specifikacija pagal API

Svoris [kg]

Alyvos klampumo klasifikacija SAE

Ilgis [mm]

Plotis [mm]

Aukštis [mm]

Svoris [g]

Siūlome didmenines autodalių kainas visiems! Jei nerandate detalės svetainėje, rašykite arba skambinkite telefonu +37065322553.

 

 
× Uždaryti