MENU
1

Stabdžių skystis

Automobilis nepasirinktas
Gamintojas---
Metai--- - ---
Kėbulas---
Kuro tipas---
Darb. tūris---
Galia--- kw / --- hp
---
Stabdžių skystis A.B.S. 7522

Stabdžių skystis A.B.S. 7522

Talpa [l]:0.2 Specifikacija pagal DOT:DOT 4
1.94
(Kaina su PVM)
Yra 47 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis TRW PFB425
2.09
(Kaina su PVM)
Yra 5 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis FEBI BILSTEIN 26746

Stabdžių skystis FEBI BILSTEIN 26746

Specifikacija pagal DOT:DOT 4 Talpa [l]:0.25
2.21
(Kaina su PVM)
Yra 26 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis FEBI BILSTEIN 26748

Stabdžių skystis FEBI BILSTEIN 26748

Specifikacija pagal DOT:DOT 4 Talpa [l]:0.25
2.29
(Kaina su PVM)
Yra 5 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis FEBI BILSTEIN 171876

Stabdžių skystis FEBI BILSTEIN 171876

Specifikacija pagal DOT:DOT 4 Talpa [l]:0.25
2.34
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis TRW PFB350SE

Stabdžių skystis TRW PFB350SE

Specifikacija pagal DOT:DOT 3 Talpa [l]:0.5
2.68
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis SCT - MANNOL MN3002-05

Stabdžių skystis SCT - MANNOL MN3002-05

Specifikacija pagal DOT:DOT 4 Talpa [l]:0.5
2.77
(Kaina su PVM)
Yra 5 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis TOMEX Brakes DO-40

Stabdžių skystis TOMEX Brakes DO-40

Talpa [l]:0.5 Specifikacija pagal DOT:DOT 4
2.82
(Kaina su PVM)
Yra 5 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis MAXGEAR 36-0047

Stabdžių skystis MAXGEAR 36-0047

Specifikacija pagal DOT:DOT 4 Talpa [l]:0.5
2.82
(Kaina su PVM)
Yra 20 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis FEBI BILSTEIN 180582

Stabdžių skystis FEBI BILSTEIN 180582

Specifikacija pagal DOT:DOT 5.1 Talpa [l]:0.25
2.86
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis TRW PFB450SE

Stabdžių skystis TRW PFB450SE

Specifikacija pagal DOT:DOT 4 Talpa [l]:0.5
2.98
(Kaina su PVM)
Yra 5 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis WOLF 8307607

Stabdžių skystis WOLF 8307607

Talpa [l]:0.25 Specifikacija pagal DOT:DOT 3DOT 4
3.01
(Kaina su PVM)
Yra 11 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis FEBI BILSTEIN 180588

Stabdžių skystis FEBI BILSTEIN 180588

Specifikacija pagal DOT:DOT 4 Talpa [l]:0.5
3.05
(Kaina su PVM)
Yra 5 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis VALEO 402402

Stabdžių skystis VALEO 402402

Specifikacija pagal DOT:DOT 4 Talpa [l]:0.5
3.19
(Kaina su PVM)
Yra 5 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis FEBI BILSTEIN 180585

Stabdžių skystis FEBI BILSTEIN 180585

Specifikacija pagal DOT:DOT 5.1 Talpa [l]:0.25
3.46
(Kaina su PVM)
Yra 1 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis A.B.S. 7500

Stabdžių skystis A.B.S. 7500

Talpa [l]:0.5 Specifikacija pagal DOT:DOT 4
3.68
(Kaina su PVM)
Yra 52 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis FEBI BILSTEIN 180589

Stabdžių skystis FEBI BILSTEIN 180589

Specifikacija pagal DOT:DOT 4 Talpa [l]:0.5
3.92
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis TRW PFB550SE

Stabdžių skystis TRW PFB550SE

Specifikacija pagal DOT:DOT 5.1 Talpa [l]:0.5
4.11
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis TOMEX Brakes DO-50

Stabdžių skystis TOMEX Brakes DO-50

Talpa [l]:0.5 Specifikacija pagal DOT:DOT 5.1
4.14
(Kaina su PVM)
Yra 30 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis TRW PFB750SE

Stabdžių skystis TRW PFB750SE

Specifikacija pagal DOT:DOT 5.1 Talpa [l]:0.5
4.26
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Stabdžių skystis FEBI BILSTEIN 180590

Stabdžių skystis FEBI BILSTEIN 180590

Specifikacija pagal DOT:DOT 4DOT 4 LV Talpa [l]:0.5
4.44
(Kaina su PVM)
Yra 5 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.

Stabdžių skystis automobilyje turi užtikrinti sklandų stabdžių sistemos veikimą perduodant stabdymo jėgą hidraulinėje stabdžių pavaroje, kartu apsaugant vidines stabdžių dalis nuo korozijos ir išlaikyti jų efektyvumą. Kai vairuotojas paspaudžia stabdžio pedalą, pagrindinis stabdžių cilindras sukuria slėgį, jis per stabdžių skystį perduoda spaudimą į darbinius cilindriukus, o jie spaudžia kaladėles ir stabdo automobilį.

 

Kokybiškas stabdžių skystis yra atsparus temperatūrų pokyčiams. Pagal naujas technologijas gaminamas stabdžių skystis savo sudėtyje neturi vandens, todėl jis puikiai apsaugo nuo korozijos, tačiau stabdžių skystis yra hidroskopinis – tai reiškia, kad ilgai nekeičiamas jis turi savybę absorbuoti vandenį iš aplinkos, tada ir prasideda problemos. Dėl atsiradusio vandens stabdžių skystyje sumažėja jo virimo temperatūra, todėl padidėja rizika, kad stabdžių skystis gali užvirti važiavimo metu. Dėl to sumažėja stabdžių efektyvumas, pailgėja stabdymo kelias bei galimas stabdžių sistemos gedimas. Be to, dėl atsiradusio vandens metalinės dalys gali pradėti rūdyti, o guminės dalys susidėvi greičiau. Visa tai gali privesti prie neefektyvaus stabdymo bei sukelti eismo įvykių pavojų. Keisti seną stabdžių skystį būtina ne tik norint apsaugoti automobilį nuo korozijos bei greitesnio dalių dėvėjimosi, bet ir dėl saugesnio vairavimo.

 

Stabdžių skysčio keitimas 

 

Paprastai stabdžių skysčio galiojimo laikas būna nurodytas ir ant pakuotės. Nors rekomenduojama stabdžių skystį keisti kas du metus arba pagal ridą, kas 40-80 tūkst. km , tačiau prastesnės kokybės skystį gali tekti keisti kasmet. Taip pat stabdžių skystis pagal automobilį ir jo markę gali būti keičiamas priklausomai nuo mašinos ridos, tačiau svarbu atsiminti, kad šis sensta net ir nenaudojant automobilio, dėl to vadovautis tik rida - nepatartina. Jei nesate tikri ar jau laikas keisti stabdžių skystį, tam galite pasinaudoti stabdžių skysčio testeriais, kurie vos per minutę parodys ar skystis vis dar tinkamas naudojimui. Šis prietaisas yra panašus į žymeklį, ant kurio korpuso yra keli indikatoriniai žibintai, rodantys skysčio drėgmės lygį. Po testerio dangteliu yra du nikeliu dengti elektrodai. Norėdami patikrinti vandens kiekį stabdžių skystyje, tiesiog įjunkite testerį ir nuleiskite jį į baką. Po poros sekundžių šviesa užsidega, rodanti drėgmės procentą. Esant 3% ir daugiau, reikia pakeisti darbinį skystį nauju.

 

Vizualiai vertinant stabdžių skystį tinkamo skysčio spalva yra ruda/gintarinė, išskyrus silikono pagrindo skystį, naudojamą sportiniams automobiliams, kuris būna violetinis. Tačiau jei stabdžių skystis pajuodęs, laikas jį pakeisti.

 

Keičiant stabdžių skystį būtina laikytis transporto priemonės gamintojo nurodymų. Prieš skysčio keitimo procedūrą būtina patikrinti visų stabdžių sistemos elementų būklę, ypač elastines stabdžių žarneles ir tarpines. Kiekvienas įtrūkimas gali tapti oro patekimo į sistemą priežastimi, todėl nesandarumą reikia pašalinti. Be to, verta atminti, kad stabdžių sistema yra veiksminga tiek, kiek yra veiksmingas jos silpniausias elementas. Tai mūsų saugumo klausimas, todėl reikia naudoti aukščiausios kokybės skysčius, diskus ir trinkeles, atitinkančias transporto priemonės gamintojo rekomendacijas.

 

Stabdžių skysčių klasės

 

Šiuo metu prekyboje esantys populiariausi stabdžių skysčiai klasifikuojami į DOT3, DOT4 ir DOT5.1 kategorijas. Rekomenduojama stabdžių skystį rinktis pagal automobilį ir nemaišyti keleto skirtingų kategorijų skysčių. Šie skysčiai skiriasi savo virimo temperatūra ir klampumu. Kuo aukštesnė DOT klasė, tuo aukštesnė sauso skysčio (t. y. naujo skysčio, kuriame nėra vandens) temperatūra ir šlapio skysčio (t. y. tokio, kuris jau sugėrė tam tikrą kiekį drėgmės) virimo temperatūra.

 

Daugumai šiuolaikinių automobilių dažniausiai tinka DOT4 stabdžių skystis. Tuo metu DOT5.1 dažniausiai naudojamas sportiniams automobiliams. Šis skystis pasižymi aukščiausia virimo temperatūra bei praktiškai nesugeria drėgmės, tačiau analogiškai jo ir kaina aukščiausia. Stabdžių skysčiai taip pat skirstomi į mineralinius, silikoninius ir glikolinius. Mineralinių stabdžių skysčių negalima naudoti automobiliuose su diskiniais stabdžiais, jie greit užverda prie aukštos temperatūros. Taip pat jie nemaišomi su glikoliniais skysčiais. Glikoliniai stabdžių skysčiai – populiariausi (DOT3, DOT4, DOT5.1). Jie pasižymi geromis tepimo savybėmis, klampumu bei užverda prie itin aukštos temperatūros. Dar pabrėžiami ir drėgni virimo taškai, kadangi stabdžių skystis turi drėgmę traukiančių savybių. Dauguma specialistų teigia, kad visi DOT-3, DOT-4 ir DOT-5.1 yra sintetiniai ir gali būti maišomi tarpusavyje, tačiau kiti įspėja, kad nors šie skysčiai gali būti pakeičiami vienas po kito, tačiau geriau jų nemaišyti, nes taip suprastėja jų savybės. Kritine riba laikoma 3,5 % vandens bendroje masėje, todėl stabdžių skysčiai ir turi 2 virimo temperatūras – sausą ir šlapią. 3,5 % vandens stabdžių skystyje virimo temperatūrą sumažina iki 70-80 laipsnių:

  • DOT-3 205°C  - 140°C
  • DOT-4 230°C  - 155°C
  • DOT-5.1 260°C  - 180°C

 

DOT5 skystis yra silikono pagrindu. Pastarasis buvo sukurtas kariuomenei, jis nesimaišo su vandeniu. Silikono pagrindo skysčiai visiškai neabsorbuoja drėgmės ir yra atsparūs bet kokiems temperatūros svyravimams, tačiau jų tepamosios savybės nėra tokios geros, todėl standartinėms transporto priemonėms jie nenaudojami. Dažniausiai prie tokių skysčių didelėmis raidėmis prirašyta ,,Silicon based“. Sauso skysčio virimo temperatūra ne mažesnė kaip 260 °C, o šlapio - 180 °C. Be to, DOT-5 negalima maišyti nei su vienu kitu stabdžių skysčiu.

 

Stabdžių skystis internetu

 

Daliubaze.lt jums siūlo net 13 skirtingų gamintojų stabdžių skystį. Čia galite rasti tiek aukščiausios klasės, tiek ekonomiškų produktų pagal jūsų poreikius. Ne ką mažiau svarbi ir hidraulinė alyva, stabdžių diskai ir kaladėlės bei kitos stabdžių sistemos dalys. Pasirūpinkite savo automobilio stabdžių sistema, kuri galės užtikrinti saugias kasdienes keliones. 

 

Skaityti daugiau

Automobilis
Filtras

Pavadinimas

Gamintojas

Talpa [l]

Svoris [kg]

Specifikacija pagal DOT

Aukštis [mm]

Plotis [mm]

Ilgis [mm]

Siūlome didmenines autodalių kainas visiems! Jei nerandate detalės svetainėje, rašykite arba skambinkite telefonu +37065322553.

× Uždaryti