MENU
1

Antifrizas (Aušinimo skystis)

Automobilis nepasirinktas
Gamintojas---
Metai--- - ---
Kėbulas---
Kuro tipas---
Darb. tūris---
Galia--- kw / --- hp
---
Antifrizas WOLF 8322587
2.10
(Kaina su PVM)
Yra 22 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas MAXGEAR 36-0097
2.21
(Kaina su PVM)
Yra 20 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas WOLF 8324383
2.21
(Kaina su PVM)
Yra 248 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas MAXGEAR 36-0073
2.26
(Kaina su PVM)
Yra 20 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas SCT - MANNOL MN4011-1
2.38
(Kaina su PVM)
Yra 7 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas SCT - MANNOL MN4013-1
2.38
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas SCT - MANNOL MN4014-1
2.38
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas MAXGEAR 36-0074
2.41
(Kaina su PVM)
Yra 20 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas FEBI BILSTEIN 171998
2.43
(Kaina su PVM)
Yra 5 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas SCT - MANNOL MN4012-1
2.56
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas FEBI BILSTEIN 172005
2.56
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas MAXGEAR 36-0161
3.16
(Kaina su PVM)
Yra 20 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas FEBI BILSTEIN 172009
3.41
(Kaina su PVM)
Yra 52 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas ROWE 21041-0015-99
3.74
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas WOLF 8325083
3.94
(Kaina su PVM)
Yra 23 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas WOLF 8323584
4.26
(Kaina su PVM)
Yra 29 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas FEBI BILSTEIN 24196
4.40
(Kaina su PVM)
Yra 5 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas VAICO V60-2004

Antifrizas VAICO V60-2004

Aukštis [mm]:258260 Talpa [l]:1.5 Ilgis [mm]:12770 Plotis [mm]:78125
4.47
(Kaina su PVM)
Yra 7 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas AISIN LLC-90001
4.57
(Kaina su PVM)
Yra 43 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas SWAG 10 92 4196
4.69
(Kaina su PVM)
Yra 10 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.
Antifrizas VAICO V60-0096

Antifrizas VAICO V60-0096

Talpa [l]:1.5 Ilgis [mm]:70 Plotis [mm]:125 Aukštis [mm]:260
4.72
(Kaina su PVM)
Yra 1 vnt.Pristatymas: 1-3d.d.

Aušinimo skystis

 

Antifrizas vienas iš pagrindinių transporto priemonės skysčių, kurių reguliari priežiūra ir papildymas yra ypatingai svarbūs. Dėl savo unikalių cheminių savybių, jis prisideda prie sklandaus variklio veikimo, bei palaiko optimalią temperatūrą, taip išvengiant galimo perkaitimo ar variklio užšalimo. 

 

Aušinimo skystis cirkuliuoja automobilio aušinimo sistemoje sugerdamas šilumos perteklių, kurį išskiria dirbdamas variklis ir jį išsklaido. Be to, antikorozinės medžiagos esančios aušinimo skystyje, apsaugo metalinius variklio komponentus nuo korozijos, neleidžia kauptis nuosėdoms ir rūdims, bei kitiems teršalams. 

 

Antifrizo tipai

 

Yra trys pagrindiniai antifrizo tipai: neorganinių priedų technologija (IAT), organinių rūgščių technologija (OAT) ir hibridinių organinių rūgščių technologija (HOAT). Kiekvienas tipas turi savo unikalias savybes ir pritaikymą.

 

  • Neorganinių priedų technologija (IAT) - tai seniausias antifrizo tipas ir buvo plačiai naudojamas transporto priemonėse iki 1990-ųjų vidurio. IAT antifrizas dažniausiai yra žalios spalvos. Jį sudaro etilenglikolis ir vanduo su fosfatų ir silikatų priedais, kurie padeda apsaugoti metalines dalis nuo korozijos. IAT antifrizą paprastai reikia keisti kas dvejus metus arba maždaug kas 40 000 km.
  • Organinių rūgščių technologija (OAT). 1990-ųjų pabaigoje pristatytas OAT aušinimo skystyje yra naudojamos organinės rūgštys, apsaugančios nuo korozijos. Šio tipo antifrizas tarnauja ilgiau nei IAT, o keitimo intervalai yra penkeri metai arba maždaug kas 250 000 km. Jis dažnai būna oranžinės arba raudonos spalvos.
  • Hibridinė organinių rūgščių technologija (HOAT), kaip rodo pavadinimas, yra IAT ir OAT hibridas. Jame yra silikatų (IAT) ir organinių rūgščių, tokių kaip OAT, užtikrinančių ilgalaikę apsaugą. HOAT antifrizas dažniausiai yra geltonos arba rausvos spalvos ir turi tokius pat keitimo intervalus kaip ir OAT. HOAT savo ruožtu yra skirstomas į 4 smulkesnes rūšis pagal papildomus priedus esančius jame, kaip didesnis fosfatų ar silikatų kiekis. 

 

Aušinimo skysčių ženklinimo sistema

 

Renkantis antifrizą savo automobiliui, svarbu pasidomėti koks aušinimo skystis yra tinkamiausias. Dažnai gamintojo rekomendacijas aušinimo skysčiui galite rasti automobilio instrukcijoje. Taip pat rekomenduojama atsižvelgti ir į sukurtą ženklinimo sistemą. VW naudoja G serijos klasifikavimo sistemą aušinimo skysčio ženklinimui, kurią ilgainiui perėmė daugelis gamintojų. Kiekviena klasė  - G11, G12, G12+, G12++, G13 - sukurta taip, kad atitiktų konkrečius variklio tipus ir eksploatavimo sąlygas.

 

Pavyzdžiui, antifrizas G11 paprastai rekomenduojamas senesnėms transporto priemonėms, kurių aušinimo sistemose yra daugiau aliuminio komponentų. Jį reikia keisti maždaug kas 3 metus. Svarbiausias skirtumas tarp „Tosol“  ir G11 yra tas, kad pirmojo sudėtyje gali būti boratų, fosfatų, aminų ir nitritų. G11 sudėtyje, pagal VW standartą, šių medžiagų neturėtų būti.

 

Kita vertus, antifrizas G12 skirtas naujesnės kartos varikliams ir turi ilgesnį tarnavimo laiką – apie 5 metus. G12+ turi panašias savybes, tačiau skirtingus priedus, o G12++ buvo papildytas organiniais priedais ir glicerinu, kurie yra ekologiški. 

 

G13 aušinimo skystis pasižymi sustiprinta aliuminio apsauga nuo korozijos ir jo tarnavimo laikas gali siekti net ilgiau nei 5 metus. Šis skystis yra puikus pasirinkimas naujesniems bei didelę ridą turintiems automobiliams. 

 

Aušinimo skysčio savybės

 

Skirtingai nuo vandens, antifrizas išlieka skystas net esant minusinei temperatūrai - tiksli užšalimo temperatūra priklauso nuo konkretaus gaminio ar skiedinio. Ši savybė užtikrina, kad net jei jūsų automobilis ilgesnį laiką paliekamas šaltu oru, jums nereikės jaudintis dėl tokių problemų kaip užšalimo kamščiai ar įtrūkęs variklio blokas. 

 

Tačiau svarbu suprasti, kad aušinimo skystis yra universalus visiems metų laikams. Be variklio apsaugos šaltu oru, jis taip pat yra gyvybiškai svarbus ir šiltoje temperatūroje. Cirkuliuodamas per variklį aušinimo skystis išsklaido susikaupusią perteklinę šilumą ir neleidžia varikliui užkaisti. 

 

Be to, tinkamai aušinamas variklis taip pat prisideda prie geresnio degalų naudojimo efektyvumo ir mažesnės emisijos.

 

Kaip išsirinkti aušinimo skystį?

 

Nors yra nusistovėjęs požiūris tarp automobilių savininkų, kad mėlynas antifrizas yra „tosolas“ ir jo pakanka 1 metams, žalio antifrizo – G11, keitimas reikalingas kas trejus metus, o raudono – G12, eksploatavimo trukmė yra penkeri metai, toks skirstymas yra labai paviršutiniškas ir dažnai neatitinka realybės. 

 

Visi antifrizai iš prigimties yra bespalviai ir į juos galima įmaišyti bet kokio dažiklio, todėl svarbu suprasti, kad antifrizų skirtumai pirmiausia yra jų sudėtyje – ne spalvoje. Tarpusavyje antifrizai skiriasi jose esančiais priedais, kokiu pagrindu pagaminti ir visa tai galiausiai nugula į tarnavimo laiką. Tinkamai įvertinus ir išanalizavus produkcijos tarpusavio skirtumus, galėsite pasirinkti geriausią produktą. Nors ilgiau tarnaujančio antifrizo kaina paprastai yra didesnė, tačiau ši investicija greitai atsiperka.

 

Renkantis aušinimo skystį rekomenduojame atsižvelgti ne tik į jo rūšį bet ir į gamintoją. Patikimų ir pasaulyje pripažintų gamintojų produkcija diegia pažangiausias technologijas, kad sukurtų aukščiausios kokybės produktus. Remdamiesi automobilio instrukcijomis, automechaniko ar konsultanto rekomendacijomis galėsite išsirinkti geriausią aušinimo skystį tinkantį jūsų transporto priemonei. 

 

Be to pagal jūsų pageidavimus galite įsigyti iš anksto sumaišytą tirpalą arba koncentratą:

 

  • Iš anksto sumaišyti tirpalai yra jau paruošti naudojimui ir paprastai juose yra 50/50 antifrizo ir vandens mišinys. Šis santykis užtikrina puikią apsaugą nuo užšalimo ir užvirimo daugelyje klimato sąlygų.
  • Koncentratai prieš naudojimą turi būti sumaišyti su vandeniu. Tai leidžia reguliuoti tirpalo koncentraciją pagal jūsų konkrečius poreikius. Pavyzdžiui, galbūt norėsite didesnės koncentracijos antifrizo esant itin žemai temperatūrai, kai reikalingas žemesnis užšalimo taškas. Skiedimo kiekis su vandeniu paprastai nurodomas gamintojo instrukcijose, tačiau jei jo nėra  - rekomenduojamas skiedimas santykiu 1:1.

 

Antifrizo papildymas

 

Jei reikalingas aušinimo skysčio papildymas, rekomenduojama naudoti tokį patį ar bent tos pačios spalvos  - tipo – antifrizą. Maišant skirtingų tipų aušinimo skystį ilgainiui tai gali sukelti vandens siurblio, radiatoriaus pažeidimus ir netgi pakenkti variklio vidaus komponentams: cilindrų galvutėms ar blokams. Jei nutinka taip, kad reikalingas nedidelis antifrizo papildymas – iki 300 ml, tačiau neturite tos pačios rūšies aušinimo skysčio, tokiu atveju geriau rinktis distiliuotą ar filtruotą vandenį. Šis variantas yra saugesnis jūsų automobiliui, nei skirtingų skysčių maišymas. Jei automobilio aušinimo sistemą reikia papildyti daugiau nei kaip 30 % viso užimamo tūrio, tada patartina pakeisti visą antifrizą.

 

Įsigykite aušinimo skystį internetu

Siūlome platų aušinimo skysčių asortimentą internetinėje parduotuvėje Daliubaze.lt. Čia tikrai rasite jūsų automobiliui tinkamą produkciją, už patrauklią kainą. Jei vis dar kyla klausimų, kokios rūšies aušinimo skystį pasirinkti, visada gali kreiptis į mūsų klientų aptarnavimo profesionalus, kurie su malonumu padės jums išsirinkti geriausiai tinkantį produktą. Daliubaze.lt siūlo įvairias automobilių dalis, akumuliatorius ir priedus daugiau nei 30 markių automobilių. Apsipirkite internetu, net neišeidami iš namų, o mes pasirūpinsime greitu ir kokybišku prekių pristatymu visoje Lietuvoje ar net už jos ribų. 

 

Skaityti daugiau

Automobilis
Filtras

Gamintojas

Talpa [l]

Svoris [kg]

Aukštis [mm]

Ilgis [mm]

Plotis [mm]

Klampumo klasė pagal SEA

Siūlome didmenines autodalių kainas visiems! Jei nerandate detalės svetainėje, rašykite arba skambinkite telefonu +37065322553.

 

 
× Uždaryti